Thursday 21 March 2013

Practice makes perfect

Jest wiele metod nauki angielskiego a ta ktora dzis przedstawie jest jedna z najbardziej przyjemnych :) ... i nie tylko ... uczy tez poprawnej wymowy i latwiej pozostaje w pamieci :) ... Spiewanie !!!

Oczywiscie sekret tkwi w ciaglym powtarzaniu nie wystarczy zaspiewac jej raz czy dwa zeby cokolwiek zapamietac ... to tak jak ze wszystkim co wymaga od nas pewnej wprawy ... chociazby jak szybkie pisanie na klawiaturze - trzeba troche potrenowac zeby zostac mistrzem



Nauka poprzez spiewanie :))) najlepiej wybrac te z tekstem oczywiscie w jezyku angielskim i lets get start it!!!



Days like this I want to drive away - W DNI TAKIE JAK TEN CHCE STAD ODJECHAC
Pack my bags and watch your shadow fade- SPAKOWAC WALIZKI I PATRZEC JAK TWOJ CIEN ZNIKA
You chewed me up and spit me out - WYZULES MNIE A POZNIEJ WYPLULES
Like I was poison in your mouth - JAK BYM BYLA TRUCIZNA W TWOICH USTACH
You took my light, you drained me down - ZABRALES MOJE SWIATLO I WYSSALES ZE MNIE ENERGIE
But that was then and this is now - ALE TO BYLO WTEDY A TERAZ JEST TERAZ
Now look at me - WIEC SPOJRZ NA MNIE

[Chorus:]
This is the part of me - TO JEST CZESC MNIE
That you’re never gonna ever take away from me, no KTOREJ NIGDY MI NIE ZABIERZESZ
This is the part of me
That you’re never gonna ever take away from me, no
Throw your sticks and your stones, throw your bombs and your blows- RZUCAJ SOBIE SWOJE PATYKI I KOMIENIE, RZUCAJ BOMBY I CIOSY
But you’re not gonna break my soul - NIGDY NIE ZLAMIESZ MNIE
This is the part of me
That you’re never gonna ever take away from me, no

I just wanna throw my phone away - CHCE PO PROSTU WYRZUCIC MOJ TELEFON
Find out who is really there for me - DOWIEDZIEC SIE KTO WLASCIWIE JEST DLA MNIE
You ripped me off, your love was cheap - SCIEMNIALES A TWOJA MILOSC BYLA  NIC NIE WARTA
Was always tearing at the seams - ZAWSZE DARLA SIE NA SZWACH
I fell deep, you let me down - UPADLES GLEGOKO I ZAWIODLES MNIE
But that was then and this is now - ALE TO BYLO WTEDY A TERAZ JEST TERAZ
Now look at me

[Chorus]

Now look at me I’m sparkling - TERAZ SPOJRZ NA MNIE CALA LSNIE
A firework, a dancing flame - FAJERWERK, TANCZACY OGIEN
You won't ever put me out again - NIGDY NIE BEDZIESZ MI SPRAWIAL KLOPOTOW
I’m glowin’, oh whoa - PROMIENIEJE 
So you can keep the diamond ring - WIEC ZATRZYMAJ SOBIE PIERSCIONEK Z DIAMENTEM
It don't mean nothing anyway - NIC DLA MNIE NIE ZNACZY
In fact you can keep everything yeah, yeah W ZASADZIE MOZESZ ZATRZYMAC WSZYSTKO
Except for me - TYLKO NIE MNIE

[Chorus]
This is the part of me, no
Away from me, no
This is the part of me, me, me, me, me, me, me, me..., no
Throw your sticks and your stones, throw your bombs and your blows
But you’re not gonna break my soul
This is the part of me
That you’re never gonna ever take away from me, no




A teraz czas sie wziasc do pracy i spiewac, na prawde nic nie cwiczy wymowy i nie utrwala nowych slowek tak jak spiewaie ulubionych piosenek ... oczywisce wszystko zalezy od tego jakiego akcentu chcecie sie uczyc ja wybralam amerykanski bo niestety angielski jest wyjatkowo trudny dla mnie a z amerykanskim nie mam zbyt wielkiego problemu ... haaa nawet znajomi Anglicy czesto pytaja czy kiedys bylam w USA bo bardzo "zaciagam" amerykanskim. Nie bylo to moim pierwotnym zamiarem ale samo wyszlo, w koncu ogladanie amerykanskich filmow i seriali wzielo gore ... swoja droga nie wiele jest programow i angielskich filmow w polskiej tv.

If you have any questions please let me know I am more then happy to help you

Enjoy learning English

No comments:

Post a Comment